NEW AGGRESSIVE MUTILATOR TAPE OUT NOW !

NEW AGGRESSIVE MUTILATOR TAPE OUT NOW !
Primitive black metal with healthy dose of punk. Limited to 125 copies on black cassette.

VONFROST Onlyanalogisreal

VONFROST Onlyanalogisreal
Blog dedicated vinyl and tape rips
MEDIAFIRE DELETED ALL OF MY FILES FROM THEIR SERVERS WITHOUT ANY WARNING.
90 % LINKS ARE DEAD. SOON I WILL SYSTEMATICALLY ADD NEW LINKS TO INACTIVE POSTS.
REPORTS YOUR REQUESTS FOR MAIL OR IN SHOUTBOX,
THIS REQUESTS WILL FIRST IN QUEQUE FOR REUPLOAD.
SORRY FOR COMPLICATIONS.

Plugin for Firefox for fine Mega working, no problem with downloads - https://addons.mozilla.org/en-us/firefox/addon/meganz/

sobota, 24 września 2011

Witchcraft - Summon the Charms (Preludium) (Demo 1998)

Ostatnio znalazłem jeszcze jedną taką ciekawostkę z moich dawnych czasów. Wymieniałem kiedyś listy z ludźmi z Olsztyna, którzy związani byli z takim zinem "Brzask". Był to stricte artystyczny zin związany przede wszystkim z wampiryzmem, okultyzmem, literaturą jakby bliską stylistycznie Młodej Polsce i tym podobnymi sprawami. Poza zinem ludzie Ci stworzyli zespół pod nazwą WITCHCRAFT. Nawet swojego czasu wymieniałem ich jako jedno z ważniejszych muzycznych odkryć w Polsce. Dziś może już bym trochę powściągnął bardziej swoją opinię, niemniej jednak jest to bardzo ciekawy kawałek Black Metalu z niesamowitym klimatem. Samą kasetę dostałem przegrywaną jeszcze jako takie promo, bez okładki, bez żadnych informacji. Jedyne, co mam, związane z tym zespołem, to reklama zawarta na ostatniej stronie pisma "Brzask", na której jest okładka wydawnictwa i adresy. Nie mam pojęcia, czy ta muzyka została kiedykolwiek wydana, a moja kaseta jest naprawdę bardzo słabej jakości. Dźwięk niestety trochę faluje i mimo mojego ustawiania głowicy, lepiej z tej kasety nie zagra. No i ten wszechobecny na starych kasetach szum był tak duży, że aby go usunąć i częściowo ukryć, nie mogłem "dopalić" brzmienia tak, jakby się chciało i jak bywało to na innych moich zgraniach. W czwartym utworze są też w pewnym momencie pewne piski i trzaski, za które odpowiedzialna jest kaseta i nie da się ich już zlikwidować:(
Co zaś do samej muzyki... Można powiedzieć, że to taka trochę polska odpowiedź na wampiryczny Black Metal, jaki powstawał spod szyldów ANCIENT. Bardzo zróżnicowane wokale, dużo ciekawych melodii, syntezatorów... Muzycy także sroce spod ogona nie wypadli, więc gdyby tylko mieć dobre zgranie tej taśmy można by się cieszyć materiałem, który dla mnie zupełnie niewiarygodnie nie zaistniał o wiele szerzej na naszej scenie. No i zostało z tego tylko to, co mam i dzielę się z Wami.

ZAWARTOŚĆ:
Zgrany i zremasterowany na miarę możliwości materiał audio - mp3 224 - 320 kbps.
Skan reklamy z pisma "Brzask" z okładką płyty.

TRACKLISTA:
01. The gathering (Cry of God)
02. Devilish madness
03. Nocturnal Overture
04. Scarlet (Eternal Fire; Lust)

DOWNLOAD:

Brak komentarzy: