NEW AGGRESSIVE MUTILATOR TAPE OUT NOW !

NEW AGGRESSIVE MUTILATOR TAPE OUT NOW !
Primitive black metal with healthy dose of punk. Limited to 125 copies on black cassette.

VONFROST Onlyanalogisreal

VONFROST Onlyanalogisreal
Blog dedicated vinyl and tape rips
MEDIAFIRE DELETED ALL OF MY FILES FROM THEIR SERVERS WITHOUT ANY WARNING.
90 % LINKS ARE DEAD. SOON I WILL SYSTEMATICALLY ADD NEW LINKS TO INACTIVE POSTS.
REPORTS YOUR REQUESTS FOR MAIL OR IN SHOUTBOX,
THIS REQUESTS WILL FIRST IN QUEQUE FOR REUPLOAD.
SORRY FOR COMPLICATIONS.

Plugin for Firefox for fine Mega working, no problem with downloads - https://addons.mozilla.org/en-us/firefox/addon/meganz/

środa, 29 maja 2013

Memoria Vetus - The Legend (Last Night of Atlantis) (demo 1996 + bonusy)


Dzisiejszego wieczoru przygotowałem dla Was coś wyjątkowego. Na pewno niektórzy będą mieli niezłą rozkminkę, jeżeli chodzi o część tego materiału, ale po kolei... Memoria Vetus zaistniała w naszym podziemiu naprawdę zacnie, bowiem ich utwór znalazł się na jednej z części składanek "Blood to Come" o ile pamiętam. Ale o ile też pamiętam, z równym rozmachem zniknął z naszej sceny. Osobiście w tamtych czasach, samemu wykonując podobne nastroje muzyczne, bardzo zafascynowałem się tym projektem. A największą moją radością było, kiedy udało mi się zdobyć tę kasetę. Otóż jeden z moich przyjaciół, Kruku (min. redaktor Metal Hammer i współtwórca niedoszłego Troll's Wisdom Rec.) posiadając tę kasetę nie uniknął mojego najazdu... Bowiem, jak wiecie w tamtych czasach, aby wypatrywać nowości, należało nie klikać po internecie, ale wybrać się parę kilometrów dalej do naprawdę zaprzyjaźnionej osoby i negocjować, czy da radę, czy też nie;) Kruku jest moim dobrym przyjacielem do dziś, to wspaniały człowiek! Jest jedną z tych osób, które zawzięły się w naszym gronie i zrobiły coś ze swoim życiem, zamiast zniweczyć wszystko w rynsztoku, choć ja bym mu zadał kopa obecnie, aby bardziej przypominał siebie z dawnych lat :) Ale nie mam sumienia, bowiem zajmuje się naprawdę wieloma rzeczami i czasami zastanawia mnie, jak sobie z tym radzi!

Ale do rzeczy. Mówiąc szczerze, wydębiłem od Kruka ten materiał i to w wersji, która powali na kolana bardzo wielu. Memoria Vetus nagrała jedno demo "Ostatnia Noc Atlantydy". Wened działając kiedyś w Metal Archives dopisał jeszcze "Promo 1998". Jednak od Kruka zgrałem kasetę zupełnie innego rodzaju, pełną instrumentalnych utworów, których słucha się po latach naprawdę wspaniale. Najgorszym jest, że nie pasują mi do tego wszystkiego tytuły, jakie miałem odpisane.

Zatem, dziś macie ode mnie naprawdę niezłej jakości pełną wersję demo "Ostatniej Nocy Atlantydy", a do tego masę bonusów, które opisałem, jak potrafiłem, ale profesorem od Memoria Vetus nie jestem. Jeśli zidentyfikujecie  pozostałe utwory będzie super, ogarniemy ten naprawdę interesujący band. Interesujący dlatego, że o ile się orientuję z czytanych dawniej wywiadów, byli to ludzie chcący coś, co ich zafascynowało, przekazać. Trochę w tym fantastyki, trochę fascynacji neopogaństwem, trochę jakby z fascynacji "starożytnymi kosmitami" (wujek Daniken), ale też nawet polską fantastyką i starożytną mitologią. Uważam, że z takimi ludźmi, którzy tworzyli tę muzykę naprawdę można było o czymś fascynującym porozmawiać, to naprawdę był grany z serca METAL! Ostatnie pytanie: CZY TEN METAL I TA PASJA POZOSTAŁA???

Przyjaciele, proszę się częstować i fascynować! Jakość nagrań jak zwykle, standard, macie najlepszą;) Kiedy słuchałem dostępnych zgrywek, w nadziei znalezienia lepszej kopii, spaliła na panewce. Ale gdybyście mieli lepszą, ja poproszę, bo Memorię Vetus mam na liście wyjątkowych!

ZAWARTOŚĆ:
Zgrany w pełni materiał audio w formacie .mp3 z lekkim remasteringiem.

TRACKLISTA:
Oto jeszcze jeden podstawowy problem. Na zgranej przeze mnie kasecie znajdowało się w zupełności demo "Ostatnia noc Atlantydy". Ale następujące po sobie kawałki z drugiej strony niestety nie posiadały konkretnie rozłożonych tytułów. Od Kruka posiadałem spisaną tracklistę, która w żaden sposób nie odpowiadała rzeczywistości. Gdyby ktoś kiedyś ogarnął całość, możemy zarchiwizować te utwory. Ja na ten czas opisałem te, które rozpoznawałem, ale to nie ima się rzeczywistości! Jeśli ktoś bardziej zna się w temacie, proszę o kontakt!

01. Podróż do Zamorskiej Krainy
02. Atlanckie Imperium
03. Ostatnia Noc Atlantydy
04. Czarny Syn Gai
05. Guardian of Mankind
06. Sąd Ostateczny
07. Noc w zimowym lesie
08. Wielki Armageddon
09. Sąd Ostateczny
10. Święte Wojny
11. Archaiczny Holocaust
12. Upadek MS
13. Astrei
14. Noc w zimowym lesie
15. Underground (Men in Black)
16. Czarny Syn Gai
17. Ostatnia Noc Atlantydy

DOWNLOAD:
http://rapidshare.com/files/4274713667/MV-TheLegend.rar
http://www26.zippyshare.com/v/62281409/file.html
http://www.mediafire.com/?bfc4dq7z63go7cu

Brak komentarzy: