NEW AGGRESSIVE MUTILATOR TAPE OUT NOW !

NEW AGGRESSIVE MUTILATOR TAPE OUT NOW !
Primitive black metal with healthy dose of punk. Limited to 125 copies on black cassette.

VONFROST Onlyanalogisreal

VONFROST Onlyanalogisreal
Blog dedicated vinyl and tape rips
MEDIAFIRE DELETED ALL OF MY FILES FROM THEIR SERVERS WITHOUT ANY WARNING.
90 % LINKS ARE DEAD. SOON I WILL SYSTEMATICALLY ADD NEW LINKS TO INACTIVE POSTS.
REPORTS YOUR REQUESTS FOR MAIL OR IN SHOUTBOX,
THIS REQUESTS WILL FIRST IN QUEQUE FOR REUPLOAD.
SORRY FOR COMPLICATIONS.

Plugin for Firefox for fine Mega working, no problem with downloads - https://addons.mozilla.org/en-us/firefox/addon/meganz/

niedziela, 4 grudnia 2011

Amazeroth - Ten świat... (1994)



Nagrania Amazeroth trafiły do mnie już dawno temu w niecodzienny sposób, albowiem po tym, jak moja żona czatując sobie gdzieś po czateriach różnych poznała koleżankę z Bytomia. Jakoś od słowa do słowa i okazało się, że jej brat pogrywał w kapeli metalowej jakiś czas temu. Dane mi było wtedy chwilę i z nim porozmawiać i skończyło się na tym, że od basisty Amazeroth, Arka Borowca, otrzymałem nagrania tegoż zespołu. Niestety jest to jakość 128 kbps, ale zacna. Z kolei same nagrania zgrane zostały dość dobrze na wersję cyfrową, więc nie ma w tym mojej ręki, ale za to nagrania są! I to całkiem niczego sobie. Klimatyczny Death Doom Metal, można tak nie do końca trafnie to określić, bowiem na tych nagraniach miesza się trochę różnych stylów łącznie z heavy i thrash metalem, kiedy spojrzeć na budowę linii melodycznych. Z tego co widziałem, zespół posiada jeszcze wcześniejsze promo, jednak tego od Arka nie udało mi się otrzymać.
Oddaję więc w Wasze ręce kolejny archiwalny materiał z pełną okładką, czyli tekstami również!

ZAWARTOŚĆ:
Materiał audio w wersji mp3 224 - 320 kbps.
Skan obu stron okładki.


DOWNLOAD:

Brak komentarzy: